• Dear Guest,

    You're browsing our forum as a Guest meaning you can only see a portion of the forum in read-only mode.
    To view all forum nodes and be able to create threads/posts please register or log-in with your existing account.

    TwinStar team

Horde German-speaking guild Warforged!

Allynator

New Member
Joined
Mar 30, 2015
Location
In the cold n' freezy north of Germany!
Hello Kronos :smile:.

This post goes to everyone who is interested in a German-speaking guild on horde faction.

Our main goal is to unite German-speaking players
so that we can help each other out with elite quests, dungeons, general problems and so on..
In case we manage to grow big enough it's not unlikely that we will do raids.

For more information just PN me or whisper me ingame.

You can also /join German ingame in case you'd like more information or just want to stay
in contact with some other German-speaking players.

See you later,
Allynator:wink:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hallo Kronos :smile:.

Mit diesem Thread möchte ich alle ansprechen, die sich auf Kronos gerne einer deutschsprachigen
Horde-Gilde anschließen möchten.

Unser grundsätzliches Anliegen ist es deutschsprachige Spieler zu vereinen,
damit wir uns gegenseitig leichter beim Bewältigen von Elite-Quests, Instanzen, allgemeinen Problemen
und allem Weiteren helfen können.

Sollten wir es dabei schaffen, genügend Leute zusammen zu bekommen, können wir selbstverständlich
auch gemeinsame Raids in Erwägung ziehen.

Wenn ihr noch mehr Infos haben wollt, dann schreibt mir einfach eine PN oder flüstert mich ingame an.

Ihr könnt auch mit /join German einem deutschsprachigen Channel beitreten um dort mehr Informationen
zu bekommen oder einfach nur mit anderen deutschsprachigen Spielern in Kontakt zu treten.

Wir sehen uns auf Kronos! :wink:
Allynator
 
Top Bottom